Advertisement!!

Thursday, March 29, 2012

~Nivea Deodorant~

Assalamualaikum...

Hello everyone!! Long time not to see you!! (sedangkan ini budak talak update ini belog hahahha)..
Okeh2, ape2 pn saya sangat2 mintak maaf ye teman2 pembaca belog ini, sebab lama gilo kot xupdate. Ini adalah disebabkan oleh kesibukan yang teramat sangat melanda si penama Herlinda Hamzah (tetiba pulak promote name penuh? aaaahh! biarla..*_^)

Sebab utamanya, kerana adanye AGM -> that is "Anual General Meeting" for Kelab Rekreasi dan Kebajikan, tempat saya bekerja sekarang ni. Saya telah diamanahkan sebagai Bendahari Kehormat @ Terhomat (Choy ko nyah!) hahahha..So, saya perlu menyediakan budget keseluruhan untuk meeting ni dan paling utama kena sediakan "Financial Statement" untuk kelab ni sepanjang tahun 2011 punye! Adooo0000i! gilak laa. Kena check segala mak nenek supporting document, cam resit2, payment2 voucher dll lagi untuk tight up kn semua amount ni supaya final "Financial Statement" akan sama dengan cash book dan bank statement punye amount! Haaaaaaaaaaaa...punye panjang lebor explanation die..hahaa.

Takpe2, itu sudah menjadi sebahagian tanggungjawab sosial gue laa kn? Selain kena selalu sedekah kt orang2 yang memerlukan (perlu ke nk mention? nampak sangat ketidakikhlasan ko nyah!) ^_^ hahahha.

Okeh2, back to real story! Hari ini nak promote satu produk yang sangat bagus daripada Nevia. Memang bagus gile2 beb!

Specialities for this products:

1. Menghilangkan kesan kuning (terutama kat bahagian ketiak) pada baju yang berwarna putih.

2. Menghilangkan kesan putih terutaman pada baju yang berwarna hitam @ gelap.

3. Dah laa wangi sangat2, i like it!

4. Pada wanita @ lelaki yang kuat berpeluh, sangat2 sesuai menggunakan ini sebagai deodoran harian anda, kerana kesan cairannye tidak akan bergabung dengan peluh anda, yang sebelum ni akan mengeluarkan bauan yang sangat "Tidak Best", right?

Taraaaa...ini laa die! Nevia Invisible For Black & White - utk wanita (pink & blue colour), utk lelaki (blue black)

Ada 3 jenis : Roll-on, Spray or Stick - Pada yang kuat berpeluh, digalakkan pakai yang jenis Spray tau ^_^

But, for those yang tak kuat sangat berpeluh, pakai laa Roll-on ( i choose this!) - Harganye cuma RM4.90 sahaja, sangat murahkan?

Memang sangat2 best menggunakan produk ini, sebab specilities die memang memenuhi kehendak kita seharian untuk menjalani kehidupan dengan sangat tenang!

Regards, 
Herlinda Hamzah.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...