Advertisement!!

Friday, June 15, 2012

Kemeriahan EURO 2012!!

Assalamulaikum...


Hello guys! Sekarangkan sibuk orang2 serata dunia bercerita mengenai kemeriahan EURO 2012..den pun nak bercerite jugak (padahal da banyak giler match berlangsung! kah! kah!)

Okeh2 mari kite go through one by one team yang menyertai EURO 2012!

GROUP A

-Poland
-Rusia
-Republik Czech
-Greece

GROUP B

- Belanda
- Jerman
- Denmark
- Portugal

GROUP C

- Sepanyol
- Itali
- Croatia
- Netherland

GROUP D

- Ukraine
- Sweden
- Perancis
- England

My Favaurite Team is as below (kemain ko speaking omputih! pui! hahahha)

Potugal - sobab eh ado si Cristiano Ronaldo!

Perancis! - nice colour of jersey

Endland - Wayne Rooney, dulu kalo ade David Becham memang menjerit2 depan TV hahhaa!

Itali - aku suke sebab style dieorang time ats padang--> memang meletop ko nyah!

Hopefully this time my favaurite teams ni salah satunye akan menjuarai Piala EURO 2012!
Korang pulak cane??

Dulu-dulu punye kisah....Aku, ayah, ngan arwah mak memang kaki tengok bola kat umah tu! Kalo time England lawan tak kisah laa ngan mane2 team, kiteorang memang support abes laa! Lagi2 time tukan si David Becham tengah femes! Kecoh satu umah tu..

Tapi time tengok gusti, lg best! hahahha memang klalo laa..aku time tu sokong Undertaker, ayah aku sokong bigshow kalo tak silap..Adoi sakit! Bodoh, bengong tak gheti main! Meh aku lawan, memang menang laa!...hohoho ni laa ayat2 yang slalu dijerit2kan kiteorang bertige ni ^_~

Memang rindu nak tengok same2 bile duduk sorg2 layan football or WWE match ni..yela da aku stay kt Puchong, ayah pulak kat kampung..arwah mak..da hampir 7 tahun tinggalkan kami..emm..sedeh laa pulak pagi2 Jumaat ni -_-..

Tak mo laa sedeh2! Kang satu kojo tak jalan..hahahaa..takpe2, next time bile aku da berkeluarga, akan aku ajar dieorang cane kiteorang kt umah tu layan bola ngan gusti..hahaha! (gilo mengong ko).

Okeh laa guys, have a nice day!

Regards, 
Herlinda Hamzah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...