Advertisement!!

Thursday, October 11, 2012

~First time outstation!~



Assalamualaikum...

Sepanjang hampir 3 tahun menumpahkan khidmat di Cold Chain Network (M) Sdn Bhd (tempat bekerja sekarang) ceeewaah ayat! sekema giler..hahahaha..

Tapi tula, nak habaq jugak..baru tahun ketiga ni baru dapat menjejakkan kaki di cawangan kedua company saya bekerja skang ni di Simpang Pulai, Perak.


Haaa..ni la cawangan kami yang khusus memberikan perkhidmatan terbaik buat our valued customer, Tesco (M) Sdn Bhd ^_~

Outstation ni dari 26/9 - sehinggan 28/9 a.k.a rabu sampai jumaat kat sne. Bertolak dua orang je..aku and senior department, Kak Noridah. Big boses suruh pergi sane for overlook how the other branch do their working in billing, coz we've not billed yet to Tesco about RM 487,000! Gilak laaaaaa...bnyak tuh! setengah juta beb! Tu yang kena pergi sane tengok camne dieorang wat billing process,

Kat sane kiteorg stay at Heritage Hotel..kos dalam RM 320 for 3D2N, include breakfast for two person, standard room with 2 single bed, tapi katil die memang gebang beso..kah! kah! Siap guling2 dulu atas katil sebelum baling beg tepi katil..hahahah!


Ni ruang legar..a.k.a lobby hotel..cantik kan???

Time my senior daftar bilik, aku sempar round2 sekeliling lobby tu..Zaaap! sempat take some pictures..heheheeee

View when night is come! Kalo korang perasan ade mamat tangah main piano (dalam picture ni belah kanan gamba) Chinese guy tau! Tapi die mainkan lagu2 melayu, cam Isabella!..memang sebijik beb alunan music die..kagum aku!

Haaa..ni pulak cafe kat ground floor hotel nih..Menu die memang berlambak2 kau nyah! Senior aku cakap bawak aku pegi mane2 ugi! sebabnye aku mkn..alaahaaaai sikit jek..kah! kah!

First day breakfast, aku makan mihun goreng, kuih 2 keping n air teh o panas..seee? sikit gilekan, padahal menu die, mak ai..macam2 varisasi! Memang tak tersebut aku menu2 die..hehe.

Ni pulak breakfast untuk hari kedua aku..hehe..Cornflakes with fresh milk, oat n fresh orange! ^_^

Sebelum checkout, pas breakfast tuh, sempat la jugak tangkap2 gambo buat kenangan kat hotel ni..Hotel ni memang superb beb! Kalo sape2 nak stay kat simpang pulai, stay laa kat Heritage Hotel, memang berbaloi-baloi...




My senior.



Ni bukit batu kapur, tapi tak ingat laa pulak apo eh namo die?? hehehe..kalo lalu tepi jalan die memang akan nampak view ni..

Ok laa korang, saje ni i nak test kasi you orang tengok gamba direct from my new phone..hahahahah!

Regards, 
Herlinda Hamzah.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...