Advertisement!!

Sunday, March 1, 2009

gURindAm jiWa....

Tuai padi antara masak...
Esok jangan layu-layuan...
Intai kami antara nampak...
Esok jangan rindu-rinduan...

Anak cina pasang lukah...
Lukah dipasang di Tanjung Jati...
Di dalam hati tidak ku lupa...
Sebagai rambut bersimpul mati...

Batang selasih permainan budak...
Daun selasih di makan kuda...
Bercerai kasih talak tiada...
Seribu tahun kembali juga...

Burung merpati terbang seribu...
Hinggap seekor di tengah laman...
Hendak mati di hujung kuku...
Hendak berkubur di tapak tangan....

Kalau tuan mudik ke hulu...
Carikan saya bunga kemboja...
Kalau tuan mati dahulu...
Nantikan saya di pintu Syurga...





hehe...spe2 y suke tgk cite lame2...mesti ske gakkn cite ni...n..spe2 y bercinte 2 kne tgk cite ni...best tau...emm..xleh nk tulis kt cne..cite 2 cmne..nnt kalo korg tgk xdo feel lak kang...haha...tp den da lotakkn salah satu klip video dlm cite ni....mendayu2 je...sedeh lak...

arwah mak pn ske cite ni...dlu time mak ade, time aku kcik2 mak slalu nyanyi kalo die tgh lipat bju2...hehe...die ckp..." mak suke lgu ni..."....sejak 2 aku ske tgk cite lame2...kalo spe2 y da knal aku, mesti taukn aku suke cite lme2 ni...hehe....

emm..kalo kt umah, aku n mak aku je y ske tgk cite2 lame ni...hehe...lg2 kalo cite nustan2..uihhhh...aku n mak laa y tiap ari sabtu....de depan tv3...haha...tp 2pn kalo mak xkeje ptg sab2 tu...skang ni...ble mak da xde..rse rindu lak nk gelak2, sedeh2 ngan mak tgk cite nustan...da xdo mood nk tgk kt tv...skang nk tgk nustan pn...tgk kt cd je...pape pn mak n aku mmg kaki nustan....haha...haa..kalo ngan ayah lak, die ngan aku ske tgk cite gusti...tiap kamis kul 11pm...korg sumer taukan aku ske tgk cite gusti....hahaha...xralat laa kalo aku ni ganas sket...huhu..dlu time sek men, aku cm tomboy...sket jela...haha...kwn2 ramai laki...girls bape org je...tp siap de name kump girls lg..."GENG M16"...uihhh...gasak gileer time 2...g mane2 pn mesti berlime....haha...cikgu2 pn tau kteorg ni satu geng cmne palo masing2....haha...tp dlm kelas n dlm geng aku 2, aku laa pling ganas, mulut becok gile...haha...bdk2 laki y mane xbaek ngan aku sumer tkut nk kwn ngan aku...tp ble dieorg tau aku cmne sbnarnyer....haaaa...aku baek tau...haha...2 laa korg kne kenali aku cmne...bru leh judge....hehe....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...