Advertisement!!

Tuesday, March 3, 2009

...tEaM2ku...

time ni kt klantan..ni bukti tau...hehe..pemain harapan di hari itu...haha..maen cm sengal je...time kt sek dlu2, atlet olahraga, mano maen bola2 ni...bantai2 aku baling bola 2...haha...gasak...

haa..ni bukti lgu stu...yo2 je aku baling bola 2...masuk lak 2...haha...ptg 2 lwn ngan bdk2 sek kt ctu..kalah laa..kteorg ni da lamo xmaen, 2 y xnk tnjuk lagak...haha...

emm...ni last time batch2 19 dpt kmpul ramai2...tp ptg 2 aku menang kategori "PEMAIN WANITA SENSASI"...haha...maen trajang je bola ikut suke...hehe...:p...

haaa...ni my favaurite pic utk futsal ptg 2...haha...gasak2 je...masing2 nk ddk dpn time tgkp gambo....bkeliaran cm anak itik...hahaha...


...(L-R)...rehan, tan, k.ina, ana, dayah gak, aku n ila...hehe...pemain futsal wanita batch 19....kteorg mng tmpat no 2 tau dr 3 grup...haha..

haaa...pic2 kt ats 2 adlah sbhgian je grup2 y penah aku wakili dlm up....hehe..tp 2 x tmasuk grup boling, sukaneka n bmcm2 lg...hahaha...emm...ttibe lak rse sedeh nih...rindu ngan my siblings "BATCH 19"...ble laa lg nk jmpe ni...:(...

xnk sedeh2 laa...kang aku nangis lak sorg2 dlm blek ni...da laa rumet g bakti siswa...tdo sorg2 lg...waaa....

emm...de x dkalngan korg ske maen boling....hehe...kalo de, samo laa kito...aku ni sorg je girl y gilo boling dlm BATCH 19...haha...bdk2 laki y laen pn da tau y aku ni obses ngan sukan ni...tp marks still dlm lingkungan 100 lbeh je...haha..sengal tul...xpenah lak dapek 200 ke...huhu...kalo dpt 199 je...nk wt kenduri tumbang kobau laa...hahaha...apo2 laa...

emm..ble masuk bab2 sukan ni..teruja lak nk bkongsi my experience time sek men dlu2....hehe...dlu den ni slah sorg atlet wanita sek, tp dlm olahraga jela...bola2 ni lingkup..tangan ni keras sket...hehe...acara y slalu masuk cm 4x100m, 4x400, 800m, 100m pecut n 400m...emm...selain 2 aku ske gak msuk merentas desa...tp den pnah monang no.5 tau utk level ting 4 - 5...hehe..bangge gilo...da laa bdk2 indianyo sumo kaki panjang2..aku ni time 2 da laa kcik je...hahaha...

pnah gak aku masuk rejam lembing...time peringkat sek2 kt daerah PEE DEE..dpt no 4...tlepas lak masuk peringkat daerah...sbb aku bkongsi tmpat ngan sorg bdk sek mano ntah...alih2 pengadil 2 kasi bdk 2 masuk peringkat daerah...waaa...sengal je...

haa..kalo anda de nk kongsi2 experience ke...leh laa komen2 eh...haha...okies..nk smbung wt projek ni...next week nk kne present..BI lak 2...haha...okies...wsalm...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...