Advertisement!!

Monday, December 19, 2011

~...S-U-S-U...~

Assalamualaikum..

Supervisor aku xdtg arini..yes2! Boleh cabut awal dr opis! yaaaaaaaahooooooooo!!
Memandangkan keje2 da siap disettlekn, so i want to share something nice to drink to you alls ya (^_^).

Cam gini, you alls suke x minum susu? Uiiihhhh, sy paling suke minum susu..emmm best sgt2! kn? kn? sedapkn? Cerita pasal susu2 ni, teringat plak time kecik2 dlu2..Mase umur 6 tahun korg sume penah masuk tadika kn? mmg giler best time tuh! Hidup cume masuk kelas cikgu ajar membaca, menulis (aku slalu tiru budak sebelah! hahahah) menyanyi, dan yang paling best, makan time!

lebih kurang gini laa rupe tadika aku, siap ado playground lg! hehehe, baju time tu kaler warne merah + putih kotak2 (alah, korg mesti ingatkn cmne rupenye)

ni contoh budak2 tadika konvo..kecik2 da konvo ko nyah! hahaha..gamba aku ntah mano ilang..sedeh (-_-)

Makcik kantin yg masak tu, selalu masak yg sedap2! Yela, pg2 da breakfast "Cereal or conrnflakes" ngan airnye confirm milo or susu! Kteorg ni keluarga xdela mewah2 sgt, so kire best la dapek raso org bando punye makanan! (^_*). Antara ramai2 budak dlm tadika tu, aku ngan sorg budak laki (sapo namo ntah, lupo da! hahaha) yg tolong abeskn susu-susu budak yg tak diabeskan! 

Ntah nape aku suke sangat minum susu! kalo kt umah plak, aku ngan adek lelaki yg bawah aku ni yang selalu melantak minum susu dlm tin! Ado skali tu, ciap kne balun ngan arwah mak, sobabnyo susu dlm tin da abes kteorg balun! hahahhaa...haaa! amik ko, siap kne baling ngan penyapu, nasib baik xkono!

Info : Kalo orang perempuan yg da ado baby tu, elok2 laa kasi baby minum susu badan tau. Sebabnye ia elok untuk tumbesaran yang sempurna bagi seorg bayi (alamak! asal ayat skema nih!. aaaahhh, betul laa kn? hehe..sory2 terEmo plak den! (^_^). 

Okeh2 next time sy cerita lg eh sambungannya! kne ciapkan keje ad-hoc ni plak (@_-) adeh!

Regards, 
Herlinda Hamzah.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...